خرید استوریج EMC unity

خرید استوریج

خرید استوریج EMC unity

خرید استوریج EMC unity

[custombutton url=”https://bahavarit.com/product-category/unity/” text=”مشاهده تمامی محصولات DELL EMC UNITY”]

معرفی شرکت Dell EMC

شرکت EMC که یکی از شرکت های بزرگ چند ملیتی در آمریکا می باشد در سال ۱۹۷۹ تاسیس گردید و با سابقه فعالیت در زمینه های امنیت اطلاعات، تجزیه و تحلیل اطلاعات،  مجازی سازی، محاسبات ابری و.. با بیش از ۵۰۰ شرکت وابسته و ۶۰ هزار کارمند و کارشناس بعنوان بزرگترین شرکت تولید کننده استوریج EMC unity در جهان شناخته شده است.

این شرکت اولین ذخیره ساز را در سال ۱۹۸۰ به بازار ارائه نمود. ارائه محصول symmetrix توسط شرکت EMC در سال ۱۹۹۰ اصلی ترین عامل رشد این شرکت در صنعت انفورماتیک بوده است. محصول Clarion که در سال ۱۹۹۲ برای اولین بار به بازار ارائه گردید در واقع اولین مدل ذخیره سازهایی بود که بر پایه ذخیره نمودن اطلاعات مبتنی بر Raid وارد بازار صنعت انفورماتیک شد. این محصول در کنار سایر محصولات ذخیره ساز موجود در بازار که مبتنی بر  High Availabilityاست تا سال ۲۰۱۱ میلادی به کاربران تخصصی مراکز داده ارائه شد. در سال ۲۰۱۱ با ارائه سری جدیدی از محصولات ذخیره ساز با نام VNX که در حقیقت ترکیبی از مدل های ذخیره ساز Clarion و Celera است توانست سهم بزرگی از بازار ذخیره سازها را به خود اختصاص دهد.

ارائه محصول VNX سبب گردید تا تولید محصولات قدیمی ذخیره ساز مانند Clarion و Celera متوقف شود. تنوع محصولات در شرکت EMC به اندازه ای است که کاربران در هر سطح و اندازه ای امکان انتخاب محصولات را داشته و در کنار تجهیزات با استفاده از ابزارهای قدرتمند نرم افزاری،  قابلیت تجهیزات به طرز شگفت انگیزی افزایش می یابد. در ادامه نسل VNX ، تولید VNX 3 برنامه ریزی نشده و ذخیره سازdell emc Unity به عنوان یک Storage Platform جدید در گروه Midrange ها قرار گرفته است.

استوریج EMC unity:

EMC  محصول Unity Array را مابین 7600،  VNXe 1600، VNXe 3200،  و Hybrids 8000 قرار داده است. در این رده ازEMC ، چهار مدل جدید وجود دارد، که در هر مدل Storage ها یا به صورت ) All Flashاین رده توسط حرف F تفکیک و مشخص شده اند) و یا Hybrid هستند.

استوریج EMC unity سرعت و سادگی را همزمان داراست و به راحتی می تواند داده را به صورت Cloud گسترش بدهد. این سری همانند سری قبل قابلیت های یک SAN و NAS را داراست. مدل های تمام Flash این سری عملیات های ذخیره سازی را ساده سازی کرده است در حالی که با هزینه ها و Footprint دیتا سنتر را کاهش داده است.

رویکرد اصلی شرکت EMC برای جایگزین کردن سری EMC VNX با EMC Unity را می توان نیاز بازار به تجهیزات ذخیره سازی با امکان بهره برداری از دیسک های SSD در تعداد زیاد برای دست یابی به IOPS و پهنای باند بالا دانست. خانواده EMC Unity به دلیل برخورداری از توان پردازشی  و گذردهی بسیار بیشتر در مقایسه با خانواده EMC VNX، امکان ارائه فضای ذخیره سازی بر پایه دیسک های تماما SSD را بطور کامل دارد. در این گذر شرکت EMC تلاش کرده است تا کاستی های موجود در دستگاه های EMC VNX را برطرف کرده و همچنین ویژگی های جدید را به دستگاهای Unity اضافه کند.

استوریج EMC unity hybrid استانداردهای جدیدی را برای ذخیره سازی تعریف کرده است که به منظور کار با حافظه های Flash طراحی شده ، از قابلیت های این دستگاه می توان به سادگی ، طراحی پیشرفته ، قیمت مناسب و انعطاف پذیری در تطبیق با نیازهای مختلف سازمانی اشاره کرد.

در مورد بهبود چگالی و ویژگی ها فنی، با مقایسه VNX5800 و Unity 600F می توان مشخص نمود که در سری استوریج EMC unity:

  • فضای مورد نیاز از 7 یونبت به 2 یونیت کاهش پیدا کرده است.
  • کابل کشی ها از 30 عدد به 6 عدد کاهش یافته است.
  • توان مصرفی از 1495 وات به 730  وات رسیده است.
  • نصب رک از 60 دقیقه به 2 دقیقه کاهش یافته است.
  • فایل سیستم 64 بیت و پشتیبانی از فضای 64TB
  • پشتیبانی از IP multi-tenancy

قابل ذکر است که مدل  ALL- FLASH  تنها Drive Enclosure های 2 یونیت را پشتیبانی می کند.

خرید استوریج EMC unity از شرکت بهاور فناوری ویرا

EMC UNITY HYBRID

Unity Hybrid عملکرد Flash را با هزینه دیسک به شما می دهد ، و برای برنامه های کاربری مخلوط، ذخیره سازی های یکپارچه و نیازهای Remote-Office-Branch-Office (ROBO) کاملا مناسب است. Unity Hybrid در 4 مدل Unity 300، Unity 400، Unity 500، Unity 600 موجود می باشد.

Dell EMC Unity 300

از جمله ذخیره سازهای  Entry-Level می باشد  از تکنولوژی هیبریدی (استفاده همزمان درایوهای SSD  و HDD) بهره می برد و دارای قابلیت هایی از جمله سادگی و مقرون به صرفه بودن است . ذخیره ساز  Unity 300 جهت استفاده در دفاتر و شعب راه دور کسب و کارهای متوسط بسیار مناسب و ایده آل است.سازمان ها می توانند با به کار بردن CloudIQ از امکانات بی نظیری بهره مند شوند . از جمله این امکانات می توان به Predictive Analytics و مانیتورینگ Cloud-based Proactive اشاره کرد .

Dell EMC Unity 400

این محصول نیز مانند سایر محصولات هم رده خود با بهره بردن از تکنولوژی فلش (هاردهای SSD) ، مجموع هزینه های خرید و نگه داری (TCO) در سازمان را کاهش می دهد ، علاوه بر این تنها دو واحد (2U) از فضای رک را در بر می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول از قابلیت های Auto Tiering و Flash Caching برخوردار است ، بدین ترتیب داده های پرکاربرد را در فضای فلش نگه می دارد .

Dell EMC Unity 500

قابلیت پشتیبانی از انواع بار کاری (داده های تصادفی ، داده های ترتیبی و داده هایی با سایز بلاک های مختلف) را ارائه می دهد . این محصول جهت استفاده در سازمان های متوسط تا اینترپرایز طراحی شده است. لازم به بیان است که در این محصول Auto Tiering و Caching باعث می شوند که داده ها در Teirهای مناسبی از استوریج نگهداری شوند و داده های پرکاربرد در فضای فلش نگه داشته شوند . این عامل منجر به افزایش عملکرد و کاهش قابل توجه هزینه های خرید و نگه داری (TCO) می شود.

Dell EMC Unity 600

معماری به کار گرفته شده در unity 600 به گونه ایست که قابلیت های بیشتری از Flash و سرویس های بار کاری بالا را ارائه می دهند . همچنین استفاده از تکنولوژی هاردهای SSD در این محصول به کاهش قابل توجه مجموع هزینه های خرید و نگه داری (TCO) سازمان ، کمک شایانی می کند. این ذخیره ساز که به طور پیش فرض از قابلیت Auto Tiering و Flash Caching بهره مند است می تواند داده های پرکاربرد را در هاردهای SSD  با کارایی بسیار بالا، ذخیره کند.

Unity hybrid فضای ذخیره سازی 1TB تا 3PB را پوشش می دهد.

کار با Unity Hybrid ساده است: این دستگاه جزو سیستم های ذخیره سازی محسوب می شود با استانداد جدید و ساده همچنین نصب و راه اندازی با داشتن رابط کاربری کاربرپسند ساده شده است و از قابلیت مدیریت رایانش ابری به صورت بصری و proactive assistance برخوردار است.

Unity hybridمدرن است: استوریج EMC unity شامل یک طراحی معماری مدرن 2u برای فلش می باشد، با قابلیت پشتیبانی از حافظه های SSD و ظرفیت بالا شامل درایورهای 3D TLC و عملکرد با کمترین تاخیر می باشد.

Unity Hybrid محیط بلاک و فایل را بصورت توامان پشتیبانی می کند.

unity hybrid

از جمله امکانات عبارتند از :

point-in-time snapshots

synchronous and asynchronous replication

built-in encryption

tiering to the cloud

Relationship VMware, Microsoft and OpenStack

 Unity hybridمقرون به صرفه است:  Unity Hybridدارای 2 کنترلر بصورت Active می باشد و برای بهینه سازی عملکرد ، حجم بالا و کاهش هزینه ی ذخیره سازی طراحی شده است.

منعطف است: اگر به دنبال یک راه حل ترکیبی از SAN و NAS که دارای لایه بندی خودکار اطلاعات و Fast cash باشد و از سیستم بلاک و فایل پشتیبانی کند، Unity Hybrid نیاز شما را برآورده می کند . استوریج EMC unity عموما به صورت یک نرم افزار مجازی سازی شده رایگان در دسترس است.

Unity All-Flash

Unity All-Flash بر اساس خانواده پر قدرت پردازنده های intel-2600 تشکیل شده از دو پردازنده ، 12گیگابایت SAS و معماری چند هسته ای EMC. سیستم تمام فلش emc unity با پیاده سازی یکپارچه برای سیستم بلاک ، فایل و VMware VVols و پشتیبانی هم زمان از پروتکل های NAS ,iSCSI و کانال فیبر هر سیستم در چهار مدل Unity 300F، Unity 400F، Unity 500F، Unity 600F طراحی گردیده است.

Unity all-flash

ویژگی های Unity All-Flash:

  • ساده: نصب آسان ، با ظاهری کاربر پسند و محیط مدیریتی بصری ساده
  • مدرن : معماری مدرن 2u طراحی شده برای all-flash با ویژگی های سطح بالا
  • مقرون به صرفه : مقدار میانگین ، بهینه شده برای کارایی ، چگالی و قیمت
  • منعطف : پشتیبانی از unified فایل و بلاک برای تثبیت حجم کارهای ترکیبی

Unity VSA

Unity VSA به ذخیره سازهای unified پیشرفته و ویژگی های مدیریت داده های خانواده unity این امکان را می دهد که به سادگی بر روی سرور VMware ESXi مستقر بشود و مشتریان را قادر می سازد که یک راه حل نرم افزاری مقرون به صرفه را پیاده سازی کنند.

از ویژگی های این روش عبارت است از امکانRemote/branch office storage ، ساده شدن build/maintain/destroy environment برای مرحله بندی و تست، در ضمن در این روش هزینه های تامین سخت افزار را به کمترین حد خود می رسد. خرید استوریج EMC unity

ویژگی های کلیدی

  • یک ورژن از نرم افزار ویژه برای  استوریج EMC unity
  • نصب روی SAN و NAS در چند دقیقه
  • پشتیبانی از  Unifies block, file, and VMware VVols
  • مدیریت فضای ذخیره سازی از VMware vCenter توسط مدیرVMware
  • بروزرسانی یکپارچه از کم ترین ظرفیت (10تا 25 ترابایت) تا بیشترین ظرفیت ها (50 ترابایت)

تفاوت Unity Hybrid با Unity All-Flash

استوریج EMC unity در چهار مدل فیزیکی مختلف در پیکربندی های ترکیبی و هشت مدل فیزیکی متفاوت در پیکربندی های تمام فلش ارائه شده است. برای سیستم های ترکیبی، پلتفورم با مدل Dell EMC 300 آغاز می شود و به مدل Dell EMC Unity 600 ختم می شود در حالی که پلتفورم ها برای سیستم های تمام فلش از مدل Dell EMC Unity 300F آغاز می شود و تا مدل Dell EMC Unity 650F ادامه دارد. این مدل ها از نظر فاکتور شکل دهی و اتصال دارای شباهت هایی هستند اما از نظر قابلیت های پردازشی و حافظه متفاوت هستند (جداول ۱ و۲). علاوه بر این، محدودیت های سیستم براساس مدل استوریج EMC unity تغییر می کنند.

Dell-EMC-Unity

جدول ۱: مقایسه مدل های Dell EMC Unity X00(F)

Dell-EMC-Unity-2

جدول ۲: مقایسه مدل های Dell EMC Unity X50F

برای خرید استوریج EMC unity از شرکت بهاور فناوری ویرا با قیمت مناسب و مقرون به صرفه با ما تماس بگیرید.

مقایسه مدل های درایو

انواع مختلف درایو در سیستم Dell EMC Unity پشتیبانی می شوند. مدل های تمام فلش از درایوهای فلش پشتیبانی می کنند در حالی که مدل های Dell EMC Unity Hybrid از درایوهای فلش، SAS و NL-SAS پشتیبانی می کنند. تمامی درایوها از سرعت ۱۲ Gb/s پشتیبانی می کنند. درایوهای SAS و NL-SAS از یک درایو 4K فرمت کننده سایز استفاده می کنند در حالی که درایوهای فلش از سایز بلاک ۵۲۰ بایتی استفاده می کنند. فهرستی از تمامی درایوهای قابل پشتیبانی در Dell EMC Online Support وجود دارد.

برای خرید استوریج EMC unity با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

Loading

5/5 - (4 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!