شیائومی اولین ماوس خود را با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد


شیائومی اولین ماوس خود را با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد

شیائومی اولین ماوس خود را برای لپ‌تاپِ ساختِ این شرکت، یعنی «می نوت‌بوک ایر» عرضه کرد. شیائومی اولین ماوس خود را با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد .

ماوس جدید شیائومی ویژگی‌های جالب زیادی دارد و طراحی‌ آن نامتعارف است. دکمه‌ی اسکرول که از جنس پلاستیک ABS است در یک دایره موازی با سنسور ماوس قرار دارد.

بدنه‌ی کلی ماوس از جنس آلومینیم یونیزه شده ساخته شده و کم‌وبیش شبیه آن چیزی است که در مک‌بوک‌های اپل به کار می‌رود. چگونگی ساخت آن باعث می‌شود روی این ماوس  خط و خشی نیفتد. به دلیل اینکه آلومینیم یکی از سبک‌ترین فلزها به شمار می‌رود، وزن این ماوس فقط ۷۷.۵ گرم است.

در زیر ماوس دکمه‌ی پاور، بلوتوث و سنسور اپتیکال قرار دارد. شیائومی می‌گوید این ماوس دقتی ۹۵ درصدی دارد و حتی بر سطح‌هایی همچون شیشه‌ی مات و پارچه به‌خوبی کار می‌کند. این ماوس که از طریق نسخه ۴.۰ بلوتوث یا وای‌فای (۲.۴ گیگاهرتز) به کامپیوتر متصل می‌شود، حتی امکان وصل شدن به طور همزمان به دو دستگاه مختلف را دارد. محدوده‌ی عملکرد این ماوس هم ۱۰ متر است.

ماوس شیائومی با ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ سازگار خواهد بود. قیمت این ماوس فقط ۱۵ دلار است و از ۱۱ نوامبر برای فروش عرضه می‌شود.

Loading

Rate this post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!