نمایندگی سرور hp و نمایندگی سرور dell emc

شرکت بهاور فناوری ویرا نمایندگی رسمی سرور HPE و Dell EMC در ایران

شرکت بهاور فناوری ویرا نمایندگی سرور HP و نمایندگی DELL EMC در ایران

نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc

معرفی شرکت HPE

نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc : شرکت هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) معروف به HP یکی از بزرگترین شرکت های اصلی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان است. این شرکت در بیش از 170 کشور دنیا مشغول به فعالیت است. اچ پی محدوده‏ گسترده‏ای از تجهیزات الکترونیکی شامل چاپگر، سرورهای قدرتمند، لپ ‏تاپ، دستگاه‏‌های جانبی و نرم‏‌افزارهای مدیریت شبکه را تولید می‏‌کند.

شرکت HP در سال 1939 با سرمایه‏ 538 دلار در شهر پالو‏آلتو کالیفرنیا توسط بیل هیولت و دیو پکارد تاسیس شد. آن‌ها که دو مهندس برق فارغ‏‌التحصیل از دانشگاه استنفورد بودند، تصمیم گرفتند با کمک هزینه‏ تحصیلی دریافتی توسط یکی از استادان خود، بنام فردریک ترمن در دوران رکود شدید اقتصادی آمریکا شرکت اچ.پی را در پارکینگ پکارد راه‌‏اندازی کنند. نام این شرکت از ترکیب هیولت-پکارد گرفته شده که در 18 آگوست 1947 به‌صورت قانونی به ثبت رسید.

اچ پی در دهه هفتاد توانست سرور تجاری HP3000 را به بازار معرفی کند.

حال که 70 سال از تاریخ تاسیس این شرکت می‏‌گذرد، می‌‏توان ادعا کرد که HP یکی از پیشتازان پیشرفت تکنولوژی در سده‏ گذشته بوده است و در طول این سال‏‌ها دانشمندان و محققان بسیاری در آزمایشگاه‌‏های مجهز آن تحقیقات گسترده‏ای در زمینه‏ فناوری انجام داده‏‌اند و پایه‌گذار بسیاری از تکنولوژی‏‌های مدرن بوده‏‌اند. یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌‏ترین این تحقیقات، کشف Memristor، مخفف واژهMemory Resistor  به معنای پایدار کننده حافظه، المان چهارم الکترونیک بوده است که حاصل هفت سال تلاش بی‏‌وقفه و مستمر محققان شرکت اچ.پی است.

در سال 2008 اچ پی برای اولین بار تکنولوژی Memristor را معرفی کرد. Memristor یک ابزار میکروسکوپیک است که می‏‌تواند شرایط الکتریکی خود را حفظ کند و در نتیجه حافظه موقت حتی پس از قطع جریان برق اطلاعات خود را حفظ می‏‌کند.

HPE

فعالیت بخش HPE شرکت اچ پی

پس از تقسیم اچ پی به دو بخش HPE و HP INC شرکت Hewlett Packard Enterprise رسالت دارد به طور مستمر محصولات و سرویس ها را با توجه به فناوری روز و متناسب با روند رو به جلو بازار به بهترین شیوه فراهم نماید. این شرکت محصولاتی با ارزش و کیفیت بالا به همراه مشاوره و پشتیبانی سرویس را در یک بسته ارائه می دهد که یکی از تحولات اساسی این شرکت است.HPE  صنایع را با تمرکز بر روی سرور، استوریج، شبکه های سیمی و بیسیم، سیستم های هم گرا، نرم افزار، سرویس ها و کلود با سفارشی سازی راه حل ها و استراتژی های تامین مالی رهبری و هدایت خواهد کرد. این شرکت همچنین بیان کرده ” ما می توانیم راه حل های درست تکنولوژی را برای اهداف منحصربفرد شرکت شما فراهم کنیم.”

حرکت رو به جلو HPE

شرکت ها نیازمند این هستند که در حرکت سریع و رو به جلوی محیط اطراف به طور مداوم برای تغییر آماده باشند و همچنین از منابع سرشار و سازگار بوده تا بتوانند با تغییرهای همیشگی کسب و کارها به راحتی کنار بیایند، این همان دلیلی است که HPE ساخته شد تا به سازمان ها کمک کند نوآور و در رقابت بمانند و به سرعت ایده ها را به عمل و نتیجه تبدیل کنند. این شرکت به بهترین وجه تجهیز شده تا پلی بسازد از دنیای حال حاضر شرکت های IT به جایی که نیاز دارند باشند. ناگفته نماند که این شرکت تنها شرکتی است که تمام نیازهای مشتریان خود از قبیل نرم افزار، سخت افزار و سرویس را ارائه می دهد و بهاور فناور ویرا نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc این خدمات را در ایران به هموطنان ارائه می دهد.

این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از تکنولوژی روز دنیا برای کاهش زمان تبدیل ایده ها به عمل و نتیجه استفاده بهینه نماید. برخی از مشتریان در حال اجرای محیط های سنتی IT هستند و اکثر آن ها نیز در حال حرکت به سمت زیرساخت های ایمن، ابری و موبایلی هستند و برخی نیز در حال استفاده از ترکیب هر دو دسته ی بالا هستند، فرقی نمی کند در هر کدام ازین دسته ها باشند این شرکت تکنولوژی ها و راه حل هایی فراهم کرده برای کمک به موفقیت آن ها در پیشرفت رو به جلو.

هیولت پاکارد شرکتی است که بیش از 75 سال به طور نوآورانه فعالیت نموده و با نمونه کارهای زیاد و تحقیق و جستجوی جهانی و با کمک توانایی های توسعه ی کارکنان خود نقشه راهی فراهم کرده برای کمک به سازمان ها تا تکنولوژی پلت فرم های سنتی را به سیستم های IT آینده تبدیل نمایند.

معرفی شرکت Dell EMC

ای‌ام‌سی، شرکت انبارش داده کامپیوتری آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه امنیت اطلاعات، آنالیز دیتا، ذخیره ومجازی‌سازی داده‌ها، مدیریت اطلاعات و رایانش ابری فعالیت می‌نماید.

شرکت ئی‌ام‌سی در سال ۱۹۷۹ توسط ریچارد ایگان و راجرز مارینو راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌کننده سیستم‌های ذخیره‌سازی داده‌های کامپیوتری جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر هوپکینتون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود، همچنین جزئی از شاخص اس اند پی ۵۰۰ به‌شمار می‌آید.

زمینه های اصلی فعالیت شرکت Dell EMC

زمینه های اصلی فعالیت این شرکت به دو دسته زیر ساخت اطلاعاتی ای. ام. سی. (EMC Information Infrastructure) و زیر ساخت مجازی سازی VMware (VMware Virtualization Infrastructure) تقسیم می گردد. در حال خاضر بخش عمده ای از این شرکت توسط کمپانی Dell خریداری شده است. زیر ساخت مجازی VMware، در حقیقت کلیه محصولات و سرویس های شرکت VMware را تشکیل می دهد، که با توجه به اینکه این شرکت تحت تملک EMC قرار گرفته است، در زیرمجموعه محصولات و خدمات شرکت EMC  قرار گرفته است و شرکت بهاور به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc وظیفه ارائه خدمات این شرکت را بر عهده دارد.

در بخش زیرساختهای اطلاعاتی، شرکت EMC در زمینه تجهیزات و نرم افزارهای ذخیره سازی اطلاعات، محصولات متنوع و جامعی از قبیل تجهیزات ذخیره سازی جامع و پیشرفته EMC VMAX در رده شرکت های بزرگ، تجهیزات ذخیره سازی پیشرفته EMC VNX در رده شرکت های متوسط تا بزرگ و محصولات متنوع و جامع تهیه نسخ پشتیبان در محیط های Enterprise(مبتنی بر دیسک) به بازار ارائه داده است. کیفیت، امکانات و پشتیبانی این محصولات باعث شده تا این شرکت حدود 30 درصد از بازار فروش سیستمهای ذخیره سازی مبتنی بر دیسک را در اختیار خود بگیرد، به طوریکه این میزان فروش بیش از دو برابر میزان فروش سایر شرکتهای رقیب در این زمینه است.

این مجموعه با تجربیات ارزنده ای که در طول سالیان در خصوص مشاوره طراحی و پیاده سازی راهکارهای ذخیره سازی برای شرکت های همکار و شرکت های متوسط و بزرگ انجام داده است می تواند مجموعه شما را در برابر مشکلات بزرگ و راهکارهای مورد نیازتان یاری نماید.

شرکت بهاور فناوری ویرا نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc در ایران

شرکت بهاور فناوری ویرا (سهامی خاص) نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc به شماره ثبت 500212 با اتکا به تجارب و پشتوانه قوی فنی و تخصصی در صنعت فناوری اطلاعات کشور با هدف واردات و تامین تجهیزات تخصصی مراکز داده، مجازی سازی، شبکه های سازمانی و بهبود زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سال 1395 تاسیس گردید.

با در نظر گرفتن سرعت شگفت انگیز پیشرفت تکنولوژی، خصوصا در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین نیاز روزافزون زیر ساخت های مدیریتی کشور به تجهیزات شبکه، شرکت بهاور فناوری ویرا تصمیم گرفت تا با بکارگیری کادری مجرب و کارآزموده پاسخگوی نیازهای گسترده تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی و همچنین بنگاه های اقتصادی کشور باشد.

 

نوآوری و همگام بودن با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا موجب گردیده است تا شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های دارای مجوز واردات، نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc  و مشاوره فنی و تخصصی سرورهای اچ پی و دل ای ام سی را در کارنامه رسمی خود به ثبت رساند. باور ما این است که گام نهادن در راه توسعه و تجهیز کیفی کلیه مراکز فناوری اطلاعات، پیشرفت کشورمان را در پی خواهد داشت. از این رو هدف خود را در راه برطرف نمودن مشکلات انفورماتیک دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به اثبات رسانده ایم.

شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc با واردات و عرضه سرورها و تجهیزات قدرتمند HPE و emc و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان مربوطه سعی نموده تا همچنان در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود پیشگام باشد.

 

فعالیت های بهاور فناوری ویرا

توجه اساسی به نیازمندی های مشتریان و پاسخ گویی مداوم به نیازها و جلب رضایت آنان، باعث شد تا رویه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc آماده خدمات رسانی به هموطنان و مشتریان گرامی باشد. امید است این شرکت با بهره مندی از فناوری های به روز و به کارگیری از سخت افزارهای قدرتمند، اورجینال و برندهای مطرح دنیا سهمی هرچند کوچک در ارتقای سطح انفورماتیکی کشور داشته باشد.

شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان یک مجموعه جامع در حیطه انفورماتیک شامل بخش ها و قسمت های مختلفی بوده که در بخش ذیل به تشریح این موارد خواهیم پرداخت:

بخش های مجموعه نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc

  • بخش فروش
  • بخش فنی دیتاسنتر
  • سرویس های حضوری و غیر حضوری
  • خدمات و رضایت مشتریان
بخش فروش

کارشناسان و متخصصین شرکت بهاور فناوری ویرا با داشتن سال ها تجربه علمی در حیطه فروش سرور و تجهیزات شبکه و همچنین ارائه راهکارهای موثر بر اساس نیازمندی مشتریان، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند. ما بر این باوریم که موفقیت و روند رو به رشد این شرکت مرهون نمایندگی سرور hp (اچ پی) و نمایندگی dell emc (دل ای ام سی) به همراه ارائه قطعات اصلی و اورجینال، خدمات و پشتیبانی معتبر و رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان می باشد.

از جمله خدمات واحد فروش شرکت بهاور فناوری ویرا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مشاوره فنی رایگان در زمینه خرید و ارائه راهکارهای مناسب محصولات HPE و DELL
  • مشاوره فنی تخصصی در زمینه دیتا سنتر
  • مشاوره در ارائه راهکارهای مجازی سازی
  • مشاوره در ارائه و نصب تجهیزات
بخش فنی دیتاسنتر نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc

تخصص کارآمد گروه سخت افزاری شرکت بهاور فناوری ویرا در تامین و پشتیبانی محصولات شرکت HPE و Dell EMC با گارانتی تعویض تخصصی موجب شده است که مشتریان شرکت بهاور فناوری ویرا نامه رضایت خود را پس از اخذ محصول خود به این شرکت ارائه کنند.

تکنیکال بودن بیش از اندازه صنعت موجب شده است که افراد متخصص در این حوزه کمیاب باشند و اکثریت افراد فعال در این جامعه دید سطحی و مختصری داشته باشند، از این رو بخش فنی شرکت بهاور فناوری ویرا سعی دارد با عمق بخشیدن به این دیدگاه، چشم انداز های دیگری از سخت افزار آشکار نماید. بهره مندی از تکنولوژی های روز و ارائه مشاوره مهمترین ضمیمه فعالیت این گروه است.

ازجمله خدمات بخش فنی دیتاسنتر شرکت بهاور فناوری ویرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری تخصصی سرورها و تجهیزات CISCO ,Dell EMC ,HPE به عنوان , نمایندگی سرور hp و نمایندگیCISCO , Dell emc ,
  • مشاوره رایگان جهت پشتیبانی و بروز رسانی قطعات و تجهیزات
  • تعمیر، راه اندازی و پشتیبانی کارشناسان فنی
  • بروز رسانی و ارتقاء سرور های قدیمی
  • خدمات پشتیبانی و رضایت مشتریان

زمانی که صحبت از ارائه، فروش و خدمات یکی از جدیدترین تکنولوژی ها و دستگاه های روز دنیا می شود، ما نیز باید به عنوان نماینده سرعت خود را برای ارائه آن آماده کنیم، در واقع این وظیفه ی ماست که آگاهی لازم در مورد آن را کسب نماییم، تا در صورت نیاز مشتریان بهترین پاسخ را در کوتاه ترین زمان دریافت کنیم.

رضایت مشتریان

یکی از مهمترین شاخص های موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری است. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد و کسب و کار در رابطه با محصولات یا خدمات به دست می دهد. نظر سنجی ها نشان می دهد ضعیف بودن ارتباط با مشتری عدم رضایت آنان را دی پی دارد. در شرکت بهاور فناوری ویرا تمامی خدمات و فعالیت ها با تمرکز بر اصل رضایت مشتریان صورت می گیرد.

برای خرید سرور hp و dell emc چرا باید به نمایندگی مراجعه کرد؟

یکی ازدلایل با اهمیت در هنگام خرید سرور ، اطمینان از کیفیت آن است که خرید از نمایندگان این شرکت ها این اطمینان را به شما خواهد داد.

آیا فقط برای خرید سرور می توان به نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc مراجعه کرد؟

شرکت بهاور فناور ویرا به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc علاوه بر فروش سرور ارائه دهنده مشاوره رایگان برای خریداران تجهیزات سرور است.

چرا شرکت بهاور فناور ویرا انتخاب مناسبی است ؟

بهاور فناور ویرا اولویت خود را رضایت مشتریان قرار داده است و برای رسیدن به این هدف قیمت مناسب و کیفیت بالا را مورد توجه قرار داده است.

Loading

برای خرید سرور hp و dell emc چرا باید به نمایندگی مراجعه کرد؟

یکی ازدلایل با اهمیت در هنگام خرید سرور ، اطمینان از کیفیت آن است که خرید از نمایندگان این شرکت ها این اطمینان را به شما خواهد داد.

آیا فقط برای خرید سرور می توان به نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc مراجعه کرد؟

شرکت بهاور فناور ویرا به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc علاوه بر فروش سرور ارائه دهنده مشاوره رایگان برای خریداران تجهیزات سرور است.

چرا شرکت بهاور فناور ویرا انتخاب مناسبی است ؟

بهاور فناور ویرا اولویت خود را رضایت مشتریان قرار داده است و برای رسیدن به این هدف قیمت مناسب و کیفیت بالا را مورد توجه قرار داده است.

5/5 - (4 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!