هدست واقعیت مجازی ۲۹ دلاری Mi VR شیائومی معرفی شد


هدست واقعیت مجازی ۲۹ دلاری Mi VR شیائومی معرفی شد

شرکت چینی شیائومی امروز در جریان رویداد اختصاصی خود، دستگاه‌های متنوعی را معرفی کرد. از جمله‌ی این دستگاه‌ها می‌توان به هدست واقعیت مجازی این شرکت با نام Mi VR‌ اشاره کرد. این هدست تنها در یک نسخه و با ترکیب رنگ مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. طراحی Mi VR‌ آینده‌گرایانه و در عین حال ساده است. هدست مورد بحث شامل یک حسگر حرکت سخت‌افزاری با زمان عکس‌العمل بسیار پایین ۱۶ میلی‌ثانیه و یک کنترلر حرکت ۹ جهته است. هدست واقعیت مجازی ۲۹ دلاری Mi VR شیائومی معرفی شد

mi vr

هدست Mi VR با گوشی‌های هوشمند می نوت ۲، می‌ ۵‌ اس پلاس و می ۵ سازگار خواهد بود، ضمن آنکه از پشتیبانی گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی Mi MIX نیز از هدست مورد بحث اطمینان داریم. در حال حاضر پلتفرم MIUI VR شیائومی پذیرای بیش از ۵۰۰ ویدئوی پاناروما و ۳۰ اپلیکیشن VR است، ضمن آنکه تاکنون بیش از ۲۰۰ توسعه‌دهنده جهت توسعه‌ی اپلیکیشن برای این پلتفرم، ثبت نام کرده‌اند.

اما شیائومی چه قیمتی را برای هدست واقعیت مجازی خود در نظر گرفته است؟

مطابق معمول در خصوص این دستگاه نیز شاهد به کارگیری سیاست عرضه‌ی محصول با قیمت مناسب هستیم، شیائومی برای هدست Mi VR قیمت بسیار پایین ۲۹ دلار را در نظر گرفته است. البته این قیمت برای بازار چین است، اما به طور قطع به زودی شاهد عرضه‌ی آن در مناطق دیگر نیز خواهیم بود، اما شیائومی در جریان کنفرانس خود در خصوص زمان عرضه‌ی هدست مورد بحث، چیزی اعلام نکرد.

 

منبع: زومیت

Loading

Rate this post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!